niedziela, 15 kwietnia 2012

Porozumienie bez barier

W ostatnim półroczu spotkałam na swojej drodze nadzwyczaj dużo ludzi, z którymi bardzo dobrze się  rozumiem, z którymi chciałabym się bawić i pracować. Jedyna rzecz jaka łączy tych ludzi jest przedział wiekowy  odkrytego przeze mnie profilu "człowieka porozumienia bez barier". Najlepiej dogaduje się z ludźmi w "moim wieku". Pisząc "w moim wieku" przedział wiekowy sięga 5 lat w dół i 10 w górę. Szeroki jest "mój wiek"....
Najchętniej wszystkich tych zatrzymałabym u siebie, bo po co wypuszczać kogoś z kim się dogaduję. Jestem zobowiązana do zrobienia większe czy mniejszego biznesu z tymi wszystkimi ludźmi bo to by była strata potencjału gdyby każdy z nas poszedł w swoją stronę. W masie siła.


Cytat tygodnia:
    Ludzie to anioły z jednym skrzydłem, dlatego aby się wznieść, musimy trzymać się razem.

— Maria Konopnicka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz